tiistai 13. marraskuuta 2012

Muista pysähtyä.

Olen tunnettu siitä, että toteutan sanontaa "Nopeat liikkeet on näyttäviä." elämässäni välillä liiankin kanssa. Tuo hätiköinti on kostautunut mitä karuimmilla tavoilla sekä antanut upeita kokemuksia. Elämässäni viimeisen vuoden aikana tapahtuneet asiat ovat uskomattoman ihania, mutta liian luja vauhti johti siihen, että jatkossa minun ei tarvitse kysyä keneltäkään minkälaisen pöytäryhmän voin ostaa keittiöön. Minun keittiööni, ei meidän.

Meidän äidillä on tapana syntymäpäivinä sponsoroida lapsiaan. Vaikka osa rahoista melkein väistämättä (ainakin minun taloudenpidollani) menee elämiseen, halusin myös jotakin pysyvää. Vanha rannekelloni (oi, Armani) on valittu huolella vuosia sitten, jolloin olin vielä hukassa tyylini kanssa ja iso tekijä valinnassa taisi olla merkki. Vanha kelloni on iso ja ehkä hiukan kömpelö, eikä sana kaunis nyt ole ihan ensimmäinen mieleen tuleva. Nyt päätin panostaa ajattomaan klassikkoon (ei niinkään rahallisesti, vaan huolellisella valinnalla ja kotimaisella (sekä sveitsiläisellä) laadulla).

Jo pelkästään kaunis rasia saa hymyilemään. Ihanin asia ihanissa asioissa on se, että ne pakataan useimmiten kauniisti.

Siro, kaunis, naisellinen ja klassinen. Kuin koru. Huomatkaa huonosti kuvassa näkyvä turvaketju ♥

Ja se tärkein asia, eli kaiverrus. (Pun intended.) Tämä muistutus auttanee jokaisella elämän osa-alueella.

1 kommentti:

  1. Mirri, sinua lykästi blogini arvonnassa! Miten saisin sinulta osoitetiedot, että voin postittaa Rakastavaisten keittokirjan?

    VastaaPoista